کد خبر: 1232617
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
آیین وداع با پیکر مطهر سعید آبیار از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز سه‌شنبه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد

جوان آنلاین: سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه در حمله دوشنبه شب جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب به شهادت رسید. 
پاسدار رشید اسلام سعید آبیار از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بامداد دوشنبه در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به اطراف شهر حلب در شمال سوریه به شهادت رسید. 
آیین وداع با پیکر مطهر سعید آبیار از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز سه‌شنبه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد. در این آیین که با مداحی و عزاداری در سوگ سید و سالار شهیدان برگزار شد، حاضران با سر دادن شعار‌های مرگ امریکا و مرگ بر اسرائیل، پیکر آن شهید را بدرقه کردند. سعید آبیار اهل شهرستان ری و متولد ۱۳۵۱ از پدری کشاورز و مادری خانه‌دار از یک خانواده پنج نفره متولد شد. وی متأهل و دارای سه فرزند دختر است. پیکر شهید سعید آبیار که در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب به شهادت رسید روز گذشته در حرم حضرت زینب (س) تشییع شد. تشییع کنندگان با ذکر مصائب اهل بیت (ع)، نوحه سرایی کردند و سینه زدند و تأکید کردند که راه شهیدان مدافع حرم تا نابودی جبهه استکبار و صهیونیسم ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: شهید ، مدافع وطن ، سوریه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار